NEW ORLEANS STORIES - ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ - ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ, TO AΦENTIKO KAI H ΓΑΤΑ

Την αδυναμία μου να επισκέπτομαι βιβλιοπωλεία στα ταξίδια μου, σας την εχω εξομολογηθεί και ιδιαίτερα όταν αυτά ειναι ιδιαίτερα. Ένα τέτοιο πέτυχα δίπλα στο ξενοδοχείο, που έμεινα στην Νέα Ορλεάνη. 





Ένα βιβλιοπωλείο στο οποίο ο ιδιοκτήτης με υποδέχτηκε με χαμόγελο, καθισμένος σ ένα γραφείο όπου επάνω είχε απλωθεί και χουζούρευε η γάτα του, η οποία μόλις με είδε, έκανε ένα σάλτο και με ακολουθούσε κατά βήμα όση ώρα έμενα εκεί, ενώ το αφεντικό της διάβαζε ατάραχο το βιβλίο του .


Βιβλία από όλο τον κόσμο τακτοποιημένα κατά ενότητες και χώρες, σε διαφορετικές γλώσσες, πάνω σε ράφια και σε γραφεία, δερματόδετα αλλά και με χάρτινα εξώφυλλα, καινούργιες αλλά και παλιές εκδόσεις.




Προσπάθησα να βρω και κάποιο στα Ελληνικά αλλά δεν τα κατάφερα, ήταν τόσο πολλά και δεν ήθελα να ρωτήσω τον βιβλιοπώλη, ο οποίος συνέχιζε να διαβάζει απορροφημένος το βιβλίο του ....


Στον ίδιο χώρο υπήρχε και ένα μικρό μουσείο, αφιερωμένο στην πιο γνωστή γιορτή της Νέας Ορλεάνης, το φεστιβάλ «Mardi Gras», σαν το δικό μας καρναβάλι, με αντικείμενα και φορεσιές .







Υπέροχος και ήσυχος χώρος, αφού τον εξερεύνησα, χαιρέτησα, χαμογέλασα, μου χαμογέλασε και το boss και αφού έκλεισα την πόρτα, γύρισα πίσω το κεφάλι μου και από το τζάμι είδα την γάτα ανεβασμένη πάλι στο γραφείο, δίπλα στον αφέντη της.

Αν βρεθείτε στην Νέα Ορλεάνη και έχετε χρόνο πάτε μια επίσκεψη 
Crescent City Books
124 Baronne St, New Orleans, LA 70112
crescentcitybooks.com

https://www.facebook.com/crescentcitybooks/

TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου