GRAND CANYON ! Το μεγαλείο της φύσης απλώνεται μπροστά μας...

Οδηγώντας 190 χιλιόμετρα από το Λας Βέγκας προς την έρημο της Αριζόνα, περίπου 2,5 ώρες απόσταση, βρίσκεσαι στο υπέροχο μνημείο της φύσης το μοναδικό Grand Canyon .

Το Grand Canyon δηλαδή το Μεγάλο Φαράγγι διαρρέεται από τον ποταμό Κολοράντο και βρίσκεται στην πολιτεία της Αριζόνα της Αμερικής, ξεκινά από τα Βραχώδη όρη και χύνεται στον Κόλπο του Μεξικού.

Το μεγαλύτερο μέρος του αποτελεί το Εθνικό Πάρκο του Γκραν Κάνυον, ένα από τα πρώτα εθνικά πάρκα των ΗΠΑ και Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.

Έχει μήκος 446 χιλιομέτρων, πλάτος μεταξύ 6,5 και 29 χιλιομέτρων και βάθος που φτάνει τα 1,83 χιλιόμετρα.

Οι πρώτοι άνθρωποι που αντίκρισαν το Γκραντ Κάνυον ήταν οι γηγενείς Αμερικανοί, που έφτασαν εδώ πριν από 11000 χρόνια. Σήμερα, μια μικρή ζώνη της χαράδρας αποτελεί τον καταυλισμό των ολιγάριθμων Ινδιάνων Χαβασουπάι. Πρόκειται για κτηνοτρόφους και αγρότες που ζούσαν στις όχθες του Κολοράντο εδώ κι εκατοντάδες χρόνια.

Ηigh season εποχή, ο μήνας Αύγουστος, κατακαλόκαιρο και ο κόσμος αμέτρητος από κάθε γωνιά της γης, βρίσκεται εδώ για να θαυμάσει αυτό το θαύμα της φύσης που χιλιάδες χρόνια τώρα το ετοιμάζει για να μείνεις με το στόμα ανοιχτό, με το που πατάς το πόδι σου εκεί!!!!!

Ψηλοί βραχώδεις σχηματισμοί με υπέροχα χρώματα και στην μέση, σαν ένα μεγάλο φίδι ο ποταμός.......

Μπαίνουμε στην σειρά και περιμένουμε με υπομονή, κάτω από την ήλιο της ερήμου και την αφόρητη ζέστη 45 βαθμοί Κελσίου, να έρθει η σειρά μας για να πάρουμε το δωρεάν shuttle bus, (όχι δεν είναι το ροζ της φωτογραφίας αυτό όμως μου άρεσε και σας το δείχνω!!!!). Έχουμε πληρώσει από πριν τα εισιτήρια μας και πρέπει να σας πω ότι απαγορεύονται τα ιδιωτικά αυτοκίνητα μέσα στο πάρκο, έτσι το λεωφορείο θα μας οδηγήσει στα πιο σημαντικά σημεία του μεγάλου φαραγγιού.

Επιλέξαμε να ακολουθήσουμε την διαδρομή grand canyon west για να δούμε

1.Skywalk, Eagle Point
2.Hualapai Ranch
3.Guano Point

Στις 27 Μαρτίου του 2007 δόθηκε στο κοινό, η πρόσβαση στην γυάλινη γέφυρα με σχήμα πετάλου, (Grand Canyon Skywalk) .
Περπατώντας πάνω στη γυάλινη βάση της γέφυρας, μήκους 20 μέτρων, έχεις την δυνατότητα να δεις το grand canyon από κάτω σου, σε βάθος 1200 μέτρων, ενώ μπορείς από ψηλά να απολαύσεις την θέα αυτού του μεγάλου φαραγγιού που διαρρέεται από τον ποταμό Κολοράντο.

Δεν την συστήνω σε έχουν πρόβλημα υψοφοβίας, μετά τα πρώτα βήματα, τα πόδια θα αρχίσουν να τρέμουν και μόνο μπουσουλώντας θα μπορέσουν να την τελειώσουν.

Για να περπατήσετε στην γυάλινη βάση της γέφυρας θα φορέσετε ειδικά προστατευτικά παπουτσάκια και θα αφήσετε στο λόκερ όλα τα πράγματα σας, ακόμη και την φωτογραφική σας μηχανή. Όμως μην στεναχωριέστε υπάρχουν έμπειροι!!!!φωτογράφοι που έναντι αλμυρού τμήματος θα σας φωτογραφίσουν για μια αναμνηστική φωτογραφία, όρθιους ή μπουσουλώντας.

Την περπάτησα όλη και είναι ότι πιο ωραίο έκανα, η θεά σου κόβει την ανάσα είτε κοιτάξεις μακριά ή κάτω από τα πόδια σου διασχίζοντας στην γυάλινη γέφυρα!

2.Hualapai Ranch ένα τουριστικό ράντζο της άγριας δύσης με σπίτια και καταστήματα. Κάποιες ώρες της ημέρας γίνονται και παραστάσεις, τις οποίες όμως δεν προλάβαμε, βγάλαμε τις σχετικές φωτογραφίες, ψωνίσαμε σουβενίρ από το κατάστημα και συνεχίζουμε με το λεωφορείο για την επόμενη στάση. Μην ξεχάσετε από κατάστημα με τα σουβενίρ να πάρετε την πιστοποίηση με τις υπογραφές των ινδιάνων Hualapai ότι περάσετε και από εδώ!!!!!

3.Guano Pointαφήσαμε τελευταία αυτή την στάση για να την συνδυάσουμε με μεσημεριανό τοπικό φαγητό, καθίσαμε στα τραπεζάκια για πικ νικ κάτω από μια μεγάλη τέντα, που δίνει μια ανάσα δροσιάς κάτω από τον καυτό ήλιο του μεσημεριού, αφού προηγουμένως πήραμε το δροσερό νεράκι μας από το εστιατόριο που βρίσκεται στον χώρο, την σαλάτα μας και το ινδιάνικο φαγητό μας μαγειρεμένο από τους ντόπιους, μοσχαράκι ψητό με συνοδεία καλαμπόκι και πουρέ και το γλυκάκι μας , ένα πλήρες μενού, αρκετά νόστιμο και το απολαύσαμε με θέα το grand canyon.

Αφού τελειώσαμε το φαγητό μας, κάναμε μια τελευταία βόλτα στην περιοχή και θαυμάσαμε μια πανοραμική θέα του φαραγγιού με τα βουνά και τον ποταμό με τα καφέ νερά του λόγω των πετρωμάτων του, να τα διαρρέει . Βγάλαμε τις τελευταίες φωτογραφίες και με τις καλύτερες εντυπώσεις πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

TIPS:Προσωπικά θεωρώ ότι είναι μια πολύ ωραία εμπειρία που αξίζει παρά το τσουχτερό εισιτήριο περίπου 100 $ και σας επιτρέπει να δείτε τα αξιοθέατα στην περιοχή αλλά και να ξεκουραστείτε δοκιμάζοντας ένα παραδοσιακό ινδιάνικο γεύμα. Μετάνιωσα που δεν έκανα την βόλτα με το ελικόπτερο για να δω το grand canyon σε όλο του το μεγαλείο, γιατί τα 300 δολάρια μου φάνηκαν πολλά, εσείς όμως να το κάνετε όταν πάτε, γιατί δύσκολα ξαναπάς σε αυτό το απείρου κάλους μνημείο της φύσης. Για του πιο αθλητικούς υπάρχει μια διαδρομή που μπορείτε να κάνετε ράφτιγκ και να δείτε το φαράγγι από χαμηλά με πολύωρες πεζοπορίες.

Το Grand Canyon West είναι ανοιχτό για το κοινό από 8:00 π.μ. ως 17 μ.μ. καθημερινά από τον Οκτώβριο μέχρι το Μάρτιο, και 7.00 πμ-19.00 μ.μ. καθημερινά από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο. Είναι ανοιχτό κάθε μέρα του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων όλων των μεγάλων αργιών.

Μαζί σας θα έχετε οπωσδήποτε καπέλο και νερό και φυσικά θα έχετε βάλει αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας για τον καυτό ήλιο. Καλύτερες εποχές για επίσκεψη είναι η Άνοιξη και το Φθινόπωρο, τον χειμώνα έχει πολύ κρύο και χιόνι.