ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ! σε κατάστημα της προβλήτας 39 στο Σαν Φρανσίσκο!


Στην Ελλάδα δειλά δειλά άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και δένδρα, σήμερα επισκέφτηκα κάποιο κατάστημα της περιοχής μου για διάφορα ψώνια, την προσοχή μου όμως, την απέσπασαν για ακόμη μια φορά αυτά τα υπέροχα γιορτινά στολίδια της πιο όμορφης γιορτής του χρόνου!







Βέβαια αν για μας αυτό φαίνεται περίεργο θα σας πω ότι στην Αμερική υπάρχουν καταστήματα που είναι στολισμένα και πωλούν χριστουγεννιάτικα είδη όλο τον χρόνο.






Στην πρόσφατη επίσκεψή μου ,τον Αύγουστο με θερμοκρασίες 35 και 40 βαθμών εγώ χάθηκα και χάζευα  χριστουγεννιάτικα δένδρα και Αη-Βασίληδες, σε κατάστημα της προβλήτας 39 στο Σαν Φρανσίσκο!!!!





Σας δίνω μια γεύση από Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά και είμαι σίγουρη ότι τα περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία και ίσως, γιατί να το κρύψουμε μετράμε μέρες...

Αλήθεια πόσες ημέρες απέμειναν?





TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου